duminică, 21 august 2011

Julio Iglesias by Catalin Movileanu

Salve dragi prieteni, cred ca toata lumea a auzit de Julio Iglesias, nu e unu pe planeta care sa nu fi auzit de el, chiar si aia din lumea a 4-a. Ceea ce m-a fascinant pe mine este, cum a ajuns Julio Iglesias atat de cunoscut. Acest mare artist, care are cred peste 70 de albume scoase si care a vandut peste 300 de milioane de discuri in toata lumea, a ajuns asa faimos din cauza unui accident de masina, in timp ce era student la drept, in urma caruia a ramas paralizat pentru o perioada. Asa a inceput marea cariera a lui Julio Iglesias, fiind paralizat a inceput sa cante si asa a descoperit si a fost descoperit marele talent. Exact ceea ce spuneam in postul numit 25, ca binele nu este intotdeauna bine si ca raul nu este intotdeauna rau si ca cele doua au o relatie stransa. Daca lui Julio Iglesias nu i se intampla acel nefericit sau fericit in cazul lui, accident era doar un avocat spaniol, insa el a devenit celebru cu o cariera impresionanta in lumea muzicii, care are peste 40 de ani. Asa ca atunci cand aveti parte de rele, ganditi-va la vorba romaneasca "orice rau spre bine"! See ya!


Un comentariu:

  1. buna!
    draga CATALIN stiu ca esti in concurs si te sustin ,mereu te votez ,esti un baIAT INTELIGENT SI IMI PLACE CA RASPUNZI FIECARUIA CUM MERITA kiar daca unii spun ca esti needucat ,nu-i adevarat esti prea educat dar nu se merita in ziua de azi sa pleci capul cum spune proverbul ,,capul plecat sabia nu-l taie '' tie nu ti se potriveste acest proverb ,deoarece nu se merita sa ti cont de el
    imi place cum te comporti in concurs
    vreau sa-ti spun ca eu sunt fan JULIO IGLESIAS inca de la primul lui film ,care l-a consacrat cand a avut acel accident stupid ,el a fost fotbalist si dupa aceea a devenit cantaret
    cand am dat de blogul tau si am vazut asta mi-am zis ca esti o fire romantica si sensibila ,felicitari

    RăspundețiȘtergere

Cate sedinte sunt necesare pentru a indeparta un tatuaj?

CATE SEDINTE SUNT NECESARE PENTRU A INDEPARTA UN TATUAJ? Publicat de 23 iunie 2020 de  catalinmovileanu Salutare, Dupa pret, prima intrebare...