marți, 15 iulie 2014

Frumusete

In sfarsit am realizat de ce imi este atat de greu sa locuiesc in alta tara.

Cand stau mai mult de o saptamana departe de Romania, simt ca imi lipseste ceva.

Am incercat sa-mi dau seama in mai multe randuri ce anume imi lipseste, insa fara nici un rezultat.

Pana acum doua zile!

Nu pot sa uit cand am fost plecat odata cu job-ul la Berlin, timp de doua saptamani. A fost groaznic!

O fi Romania o tara saraca si cu multe lipsuri, insa este bogata in frumusete. 

Cand plec din tara imi lipsesc femeile frumoase care ma inconjoara oriunde si oricand.

M-am obisnuit cu frumusetea lor si sufar cand nu ma mai pot bucura de ea. 

Felicitari, romancelor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cate sedinte sunt necesare pentru a indeparta un tatuaj?

CATE SEDINTE SUNT NECESARE PENTRU A INDEPARTA UN TATUAJ? Publicat de 23 iunie 2020 de  catalinmovileanu Salutare, Dupa pret, prima intrebare...