vineri, 17 octombrie 2014

Fake

Oare de ce in  ultimii ani au avut atata succes tot ce era copiat?
Mergi pe strada si vezi ca e plin de fake-uri.
Oamenii vor sa para altcineva decat sunt (alta explicatie nu am). Adica nu am statutul social pentru geanta sau ceasul de peste o mie de euro, insa imi cumpar un fake si ma mandresc ca si cum ar fi autentic (genuine). Adica vorbim despre o prea mare discrepanta intre cine este de fapt acea persoana si cine vrea sa arate ca este. Pe langa asta in prima faza de dovada de lipsa de bun simt (de maniere).
Pentru ca autenticitatea vine in primul din interior si reprezinta un intreg proces. Nimeni nu poate deveni din superficial sutentic peste noapte.

Mai aud explicatia: "Imi place acea geanta dar nu imi permit sa mi-o cumpar asa ca mi-am luat un fake!"

Semnale care avertizeaza ca nu esti autentic:

- Te imprietenesti numai cu cei care au ceva ce iti doresti si care ti-ar putea fi de folos in viitor.

- Esti teribil la colectat carti de vizita si numerele de telefon care te vor ajuta din punct de vedere profesional, dar ai putine prietenii sau relatii adevarate.

- Ii manipulezi pe ceilalti pentru a obtine ce doresti fara sa-ti faci griji legate de efectul pe care ar putea sa-l aiba acest lucru asupra lor sau a ta.

- Le permiti altora sa te manipuleze.

- Iti concentrezi comportamentul in jurul castigarii aprobarii oamenilor, indiferent de sentimentele tale fata de acestia.

-Nu esti sincer cu tine.

- Te simti singur, nerespectat si lipsit de angajament in relatii.

- La serviciu, te simti inadecvat, plictisit, subestimat, neapreciat.

- faci progrese mici in ceea ce priveste dezvoltarea ta persoanala sau nici nu iti pasa de aceasta.

- In timpul liber, nu iti mai face placere sa fii tu insuti sau te simti inconfortabil cu cei pe care ii numeai odata prieteni.

- Nu te respecti in intregime si nu crezi cu adevarat in propriile valori sau nu le urmezi in actiunile tale.

-Chiar si complimentele tale ii fac pe oameni sa se simta prost. Ele suna sincer la inceput, insa, ulterior, intentia ta reala iese la iveala.

In postarea urmatoare voi scrie despre ce inseamna a fi autentic si care sunt avantajele reale sa fii autentic.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cate sedinte sunt necesare pentru a indeparta un tatuaj?

CATE SEDINTE SUNT NECESARE PENTRU A INDEPARTA UN TATUAJ? Publicat de 23 iunie 2020 de  catalinmovileanu Salutare, Dupa pret, prima intrebare...