sâmbătă, 26 aprilie 2014

Salut! I am back!

Ultima postare a fost acum ceva vreme.
S-a schimbat lumea in care traim intre timp?
Oare cum s-a schimbat?
S-a mai degradat sau a evoluat?
Pe ce pune ea accent?


Nu stiu daca pot da un raspuns la cele mai de sus, insa intre timp nu am stat degeaba.
Am colindat peste mari si tari, am citit si am gasit multe raspunsuri pentru ca eu sa fiu mai impacat cu mine, cu viata, cu cei din jur.
Am cheia cum sa schimb ceva ce nu-mi place la lumea in care traiesc.

In curand, dragii mei, va voi povesti despre cele sase luni traite in SUA. Cum am perceput America si de ce m-am intors in RO.

Pe curand!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cate sedinte sunt necesare pentru a indeparta un tatuaj?

CATE SEDINTE SUNT NECESARE PENTRU A INDEPARTA UN TATUAJ? Publicat de 23 iunie 2020 de  catalinmovileanu Salutare, Dupa pret, prima intrebare...