miercuri, 30 aprilie 2014

American Dream - CAT

Cat, imi spuneau colegii la munca.

Cica, americanilor le este greu sa spuna Catalin si de aici acesta prescurtare.

Am aterizat sambata seara pe la 22:30 pe JFK, New York dupa un zbor cu escala la Paris cu compania Air France. Putin peste 12 ore mi-a luat sa ajung la New York City.
Duminica m-am trezit pe la ora 9 dimineata, deja ma adaptasem la fusul orar cu 7 ore in minus fata de ora Romaniei. Prima zi fiind 10 februarie 2013, a fost una rece si de iarna cu "resturi" de zapada pe strazile Queens-ului. New York City face parte din New York Stat si are 5 sectoare: Manhattan, Brooklyn, Queens, The Bronx, Staten Island.

Am mers la cumparaturi la un hypermarket de en-gros cu numele BJ's si dupa aceea la un restaurant din Astoria, Queens.

Luni trebuia sa incep munca, insa pentru ca seful era plecat in Bahams, am inceput marti. Umplandu-mi ziua de luni, o zi cu ploaie mocaneasca pe strazile Manhattan-ului si chiar semnificativ in Times Square.

Asteptam de ani buni sa ajung sa vad Times Square-ul.  Trenul 7 local, m-a adus in inima New York-ului. Zaream lumina de la reclamele HD imense. Insa nu ma furnica nimic, ba chiar ma lasa rece.

(Ma enerveaza ca nu imi mai pot rezerva domeniul www.catalinmovileanu.com. Era foarte simplu de rezervat din panoul de control, insa acum a disparut acesta optiune.)

M-am adapostit intr-un imens Mcdonalds din care puteai sa vezi piata Times Square-ului. Era o romanca de la Victoria Secrets in costum de baie pe uriasele reclame, vis-a-vis de Mec.
Cu o engleza de balta si multe intrebari adresate diversilor trecatori, am ajuns in Central Park. Deja incepuse sa se intunece, prin urmare nu am mai zabovit si am luat trenul de la prima gura de metrou.

Cu 2,35$ mergeam o calatorie cu metroul, insa in limita a doua ore aveai un extra-transfer catre autobuz.
Dupa trei saptamani s-a facut 2.5$ calatoria.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cate sedinte sunt necesare pentru a indeparta un tatuaj?

CATE SEDINTE SUNT NECESARE PENTRU A INDEPARTA UN TATUAJ? Publicat de 23 iunie 2020 de  catalinmovileanu Salutare, Dupa pret, prima intrebare...