luni, 6 octombrie 2014

Comercial

Dragilor, m-am inscris intr-un concurs pentru cel mai cel blog, SuperBlog. Cand colo, concursul consta in a face reclama unor produse pe care nu le-ai folosit niciodata sau care nu iti plac sau pur si simplu, nu ti-le permiti. Adica aproape 200 de bloguri fac reclama gratuita zilnic in speranta ca si ei castiga ceva. Cel mai castigat fiind organizatorul "competitiei".

Eu unul sunt agasat de reclame! Sunt peste tot... chiar peste tot!

Nu am putut da curs probelor din concurs pentru ca incalcau unu dintr principiile mele:

Valoarea umana (demnitatea, onoarea, integritatea) este mai presus de cea a banului.
Nu promovez un produs/serviciu decat daca l-am folosit si am fost super incantat de el. Adica nu mint ca poate castig ceva, astfel putand sa insel increderea celor care mi-au acordat-o!

Alte principii:

-Nu umblu cu femei maritate (astfel nu cred ca s-ar mai "sparge case");

-Nu platesc o femeie sa se culce cu mine (sunt tanar si in putere :P);

-Onoarea are prioritate;

-Sa fiu serios si cinstit

-Sa incerc sa duc o viata cat mai sanatoasa (corpul fiind "casa" unde "locuiesti" o viata intreaga);

-Sa devin mai bun in fiecare zi (sarcina: sa fac cel putin o fapta buna pe zi).

  Nu sunt un fan al comercialului pentru ca, a vinde nu inseamna si sinceritate, ci doar profit.
Sunt multi care fac bani frumosi din blogging, insa sunt comerciali. Au castigat admiratori scriind ceea ce vor oamenii sa citeasca, fac reclama mascata la tot felul de produse (postari comandate de catre producatorii produsului) si uneori bat campii serios doar pentru a atrage audienta.

Insa cine ii poate judeca cand trebuie sa mancam de trei ori pe zi?

Reclamele au devenit un sector cu castiguri impresionante si din care unele domenii pot supravietui, insa nu stiu cat de mult ajuta cu adevarat o tara sa se dezvolte cand si reclama este tot o intermediere.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cate sedinte sunt necesare pentru a indeparta un tatuaj?

CATE SEDINTE SUNT NECESARE PENTRU A INDEPARTA UN TATUAJ? Publicat de 23 iunie 2020 de  catalinmovileanu Salutare, Dupa pret, prima intrebare...