duminică, 21 septembrie 2014

"Scoala Vietii"

Aseara un vecin imi spune: " Voi astia cu facultate nu aveti... "scoala vietii"!"

Ii spun: " Astia cu studii superioare nu trec si ei prin viata?"

Vecinu': "Ba da, dar nu au ..."

Eu: " Ma intretin singur de la 14 ani si tot de atunci a inceput maturizarea mea precoce. Tocmai ca "Scoala Vietii", m-a invatat ca educatia face diferenta si de aceea trebuie sa urmez o facultate."

Vecinu': "In ziua de astazi oricine face o facultate."

Eu: " Si totusi, tu nu ai ..., daca tot este atat de simplu!"

Am zarit multe profile de facebook cu oameni care au studiat la "Scoala Vietii".
Vad asta ca pe un sentiment de inferioritate si ca pe un mecanism de aparare. dorinta de-a compensa acest sentiment,

Deci, pentru cei cu "Scoala Vietii": si cei care au mers la facultate au trecut prin viata. Viata nu este usoara pentru nimeni.

Nu conteaza cata scoala ai sau cati bani ai, ci (dupa parerea mea) cat de mult bun simt ai! Educatia face diferenta!
Pentru ca din pacate, acum cu studii de tot felul si iti este greu sa-ti faci un rost in viata. Clar, doar cu "Scoala Vietii" esti cam limitat pe toate planurile.

Si sa nu uitam ca sunt multi pe loc si la cei cu "Scoala Vietii", pentru ca:

                        " E multi cu "Scoala Vietii!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cate sedinte sunt necesare pentru a indeparta un tatuaj?

CATE SEDINTE SUNT NECESARE PENTRU A INDEPARTA UN TATUAJ? Publicat de 23 iunie 2020 de  catalinmovileanu Salutare, Dupa pret, prima intrebare...