duminică, 21 decembrie 2014

Speranta

Exceptional! In momentul cand Presedintele Klaus Wener Iohannis a urcat pe podium a iesit soarele dupa o zi innorata si ploioasa.

Discursul Presedintelui a fost unul cu incarcatura si odata cu acesta, Presedintele si-a luat o responsabilitate cum nu si-a mai luat vreun presedinte vreodata in Romania. Punctele dezbatute si promisiunile facute in acest discurs par imposibil de realizat in doar cinci ani.

Va voi spune un secret (nu ca ar conta prea mult), insa eu mi-am pus multa baza in acest om. Mi-a castigat incredere si respectul dupa ce l-am vazut intr-o emisiune cu Eugenia Voda, Profesionistii.

La 1 august, i-am trimis un e-mail pe adresa primariei Sibiu, prin care l-am rugat sa candideze pentru Presedentia Romaniei. Mi s-a parut omul potrivit in acest moment de tranzitie al tarii. Odata cu el, aveam speranta ca poate lucrurile vor incepe sa mearga pe fagasul normal in aceasta tara. Mi-a inspirat integritate, calitatea necesara si care lipseste celor din clasa politica actuala.

L-am votat in ambele tururi de scrutin ( la prima ora) si va spun sincer ca am sarbatorit pe 16 noiembrie, tarziu in noapte, chiar daca dormisem cateva ore in ultimele zile (pentru ca s-a nimerit sa am mult de munca in acel sfarsit de saptamana).  Am vazut rezultate din primele zile, desi tocmai astazi si-a intrat in drepturi.

Odata cu acest om, speranta mea a continuat sa existe (desi de multe ori a fost pusa la incercare). Odata cu mine, am vazut ca multi altii au speranta ca Romania se indreapta spre acolo unde merita cu adevarat. Apropierea Regelui Mihai si feed-back-urile din strainatate vis-a-vis de Iohannis, imi transmit ca oameni mult mai importanti ca mine, l-au perceput ca si mine.

Statul poarta responsabilitatea la cum traieste cetateanul, insa sa nu uitam ca depinde si de noi daca incurajam hotia sau daca alegem drumul mai lung si anevoios, cinstea!

Odata cu juramantul noului Presedinte Klaus Iohannis, simt din nou sa sarbatoresc.

Sarbatori fericite, tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cate sedinte sunt necesare pentru a indeparta un tatuaj?

CATE SEDINTE SUNT NECESARE PENTRU A INDEPARTA UN TATUAJ? Publicat de 23 iunie 2020 de  catalinmovileanu Salutare, Dupa pret, prima intrebare...