miercuri, 10 martie 2010

Primul pas catre American Dream - VIZA SUA

M-am gandit ca dupa 20 de zile de la interviul cu viza sa scriu cum a fost, sperand ca ii va fi cu folos cuiva intr-o zi.
Totul incepe de la chestiunea ca vrei sa vezi USA, si ai nevoie de viza. O viza deloc usor de obtinut si cu niste pasi f.clari. Al carui deznodamant il afli in 3-5 minute cat dureaza interviul cu un ofiter consular. Am citit zeci de pagini de forumuri cu o gramada de situatii, pentru a mi face o idee si poate sa mi fac un plan, pentru a castiga aceasta ordine cu mine insumi. Obtinerea vizei pentru mine a fost ca un test propriu.
       "oare nu sunt in stare sa obtin o viza sua"?!

 Dupa ce am citit atatea situatii si auzit din gura in gura. Imi dadeam seama ca nu este atat de simplu ca un examen de Bacalaureat sau permis auto. Acolo indeplinesti conditiile, iei baremul corespunzator obtinerii examenului respectiv. In cazul vizei "misterioase sunt caile Domnului". Nu exista asa ceva. absolut oricine poate obtine viza sau nu!
Desi nu imi pasa prea mult de acest pas, totusi imi doream sa vad New York, unde un prieten imi trimisese scrisoare de chemare si ma gazduia 1 luna. Asta m a facut sa incep sa am emotii sa nu mai fiu atat de relaxat. De altfel toate succesele avute in viata mea, le am avut mult mai simplu prin relaxare de care am dat dovada la momentul respectiv. Acum incepeam sa mi spun daca voi fi respins si nu imi indeplinesc visul sa vad un oras pe care il am pe lista de vizitat.
Pentru mine sa calatoresti este o realizare, America este o provocare datorita distantei, vizei, diferentei de mentalitate si cultura si multi alti factori. Sa vad o perioada de 1-3 luni(maxim 6 luni USA), pentru mine constituie o realizare. Mai mare decat Bacalaureat-ul care a devenit asa indispensabil. Insa sa nu ajung plictisitor si sa incep sa scriu propriu-zis la obiect....

Pentru a obtine viza sunt niste pasi clari, in acei pasi trebuie sa alcatuiesti un dosar. Dosar care are niste documente clare si de baza, iar pe langa acestea documente optionale care ar trebui sa sporeasca succesul obtinerii vizei. Cele standard fiind doua formulare pentru barbati si unul doar pentru femei. Diferentza de formulare este ca esti intrebat daca ai cunostinte despre armament si bombe, in acel formular esti intrebat direct daca esti terorist. De parca tu ai recunoaste daca intr-adevar ai fi. In acelasi formular cu military skills, mai esti intrebat de locul/locuri de munca si cum stai cu studiile. Ofiterul consular este instruit pe baza unei legi 214b, sa priveasca orice aplicant ca un posibil imigrant. Iar u prin acest dosar, formulare trebuie sa ii dovedesti in 3-5 minute ca nu esti. Esti intrebat in formular daca vrei sa muncesti sau sa ramai in SUA. Acum depinde si de ce viza aplici, eu dupa ce m am sfatuit cu un prieten care a mai fost in USA, am ajuns la concluzia ca cel mai putin complicat ar fi cea de turist(B1 / B2). A carei lege prevede ca in perioada valabilitatii ei, nu ai voie sa stai mai mult de 6 lunii in USA si ca nu mai ai voie sa revii mai devreme cu 6 luni in USA(asta nici macar cu 1h), ca nu ai voie sa muncesti sau alte activitati care ar insemna mai mult decat vizita. Viza de munca te ajuta sa ti se elibereze un social security number(SSN), fara acesta nefiind posibila angajarea legala.
Sa continuam....

In acel Formular trebuie sa scrii cu majuscule, acele formulare trebuie sa le scoti la o imprimanta laser, pentru ca ti se atribuie un cod de bare si ca el sa poate fi citit de echipamentele in cauza. Acele formulare se completeaza online, printarea facandu-se online, nefiind posibila salvarea lor in calculator cu tot cu datele introduse. Dupa aceea mai ai nevoie de o poza, a carei caracteristici trebuie sa fie intocmai indeplinite, marime de 5cmx5cm, cu anumite perticularitati si dimensiuni. Absolut toate chestiuniile trebuiesc facute ca la carte, orice diferenta fata de cerintele exacte, duce la respingerea dosarului si intocmirea altuia(asta insemna timp si bani). Am uitat sa specific si cred ca se stia ca iti trebuie un pasaport valabil cel putin 6 luni(minimul de acordare a vizei de turist). Sunt o multime de vize pentru America, eu cele mai multe informatii le cunosc despre cea de turist, pt ca pentru ea am aplicat). Impreuna cu pasaportul ai nevoie de formularele mai sus spuse! Dupa aceea trebuie sa mergi la banca Transilvania si sa platesti o taxa de 11$(35 ron m-a costat)- Taxa de PIN. Aceasta taxa iti ofera dreptul sa te programezi la un interviu cu ajutorul codului printat pe chitanta originala de la Banca. Taxa de interviu de 131$( 412RON m-a costat aceasta taxa). Care este obligatorie si nerambursabila in oricare din decizia Ofiterului Consular. Aceasta Chitanta trebuie sa fie obligatoriu in original, langa formulare si pasaport. Acestea sunt actele de baza, mai multe despre ele http://www.vizeamerica.com/vize_turistice/formulare_si_documente.html

Acum cu PIN-ul luat si totul alcatuit ca la carte, mi am luat inima in dinti am sunat. Dupa ce am urmat pasii robotului, am intrat in legatura cu o tipa care mi a spus ca cel mai repede posibil este in 10 zile din ziua in care sunam. Mi-a comunicat ora 10:30 m-a intrebat daca este ok. OK am stabilit. ca pe 22 februarie 2010 la ora 10:30 sa am interviul. Dupa aceasta primesc mail pe adresa ceruta telefonic. o sa il lipesc in finalul postarii. Merg la ambasada din Universitate, in spate la InterContinental. O ambasada cu tot felul de chestii antiterorism, anti tanc. Era interzis sa fotografiezi si sa filmezi! Vad o coada afara si pe culoarul catre ea, era un soldat care verifica daca esti programat la ora la care ai ajuns si daca exista numele tau pe lista lui.
Ma asez la coada, se cerea sa se intre doi cate doi, mergea destul de repede cu tot cu urinatul la toaleta ecologica de la 10 metri de langa coada a durat cam 15 minute sa intru in Ambasada.

In ambasada alti soldati cu uniforme americane. Ma intrebau de telefon, chei. Mi au luat cureaua, m au pus sa ma descalt, unui tip din fata mea i au luat si ochelarii de vedere. Nu aveai voie cu bagaje voluminoase si cu telefoane sau aparate de inregistrare audio-video, acestea ramaneau la ei contra bon de magazie. Dupa trecerea prin detectorul de metale mi-au inapoiat cureaua. SI am mers la alta coada care era la niste functionari care verificau cele standard mei de sus descrise, formularele daca sunt corect completate, poza daca este in conformitate si este lipita in chenarul special creat pe formular, daca ai chitanta care atesta plata si pasaportul. restul iti inapoiau. Dupa acest pas erai redirectionat catre o alta incapere unde se cam sparsese gresia. Cu o multime de oameni, multi stateau in picioare ca nu mai erau locuri pe scaune. In acea incapere era si o plasma la care apareau diversi indivizi si spuneau WELCOME. Cam penibil vazand faptul ca unii ieseau din alta incapere, la fel cu o usa care nu se deschidea decat din interior sau de un soldat care statea intr-o camera blindata si primea plasma cu camerele de luat vederi, cu pasaportul in mana( adic picau). Dupa aceea pe aceasi plasma diversi indivizi iti spuneau I am American. Venise si Gheorghe Popescu(fostul jucator de la nationala de aur, prieten cu Hagi) era insotit de d-na Popescu. L_au pus sa astepte, avea stive de acte in brate. Dupa 1h de asteptare in acea camera imi aud numele si sunt condus in alta incapere. Care era mai aglomerata. Mi se spune sa ma asez la randul din stanga cel care era creat pentru amprentare. Dupa ce pun cele 4 degete de la mana stanga, dupa aceea dreapta si la urma cele 2 degete mari. Si aici dura ca erau unele atat de transpirate incat tot se stergeau si tot nu putea sa le ia amprentele. Aici dau si de prima persoana americana. Pana acum toti erau romani, pentru ca pronuntau prea bine numele noastre. Dupa amprentare ma roaga sa astept in camera precedenta. Pentru ca aceasta de la amprentare era deja arhiplina( dupa amprentare urma interviul- coada era atat de mare la interviu...). In camera cu plasma si cu soldatul blindat, se auzea in niste difuzoare ceva..de nu intelegeam...pana la urma am dibuit. ofiterii spuneau urmatoarea persoana sau un ofiter spunea urmatorul la ghiseul 4. Domnul Popescu era inca aici, el nefiind chemat pentru amprentare. Dupa 1h30min imi aud numele din nou si sunt rugat sa merg din nou in incaperea cu ofiterii. ofiterii erau in spatele unui geam blindat. interviul era f.transparent, comunicarea facandu-se prin intermediul microfoanelor si difuzoarelor. Daca vroiai sa asculti o anumita conversatie. era f.simplu, doar te focalizai pe acel ghiseu. U stateai in picioare si totul era construit ca sa mearga pe banda rulanta. Si auzisem un soldat de la intrare ca cica azi e lejer. Cand am intrat pentru a 2-a oara in acea incapere am intrat in ultima suta de metri, in linie dreapta. Cateva persoane in fata mea si dadeam interviul. E ora 2: 32 dimineata continui maine! ca am sarit peste cateva amanunte, sunt obosit.

Am revenit! Cand m am vazut pe ultima suta de metri, am inceput sa am emotii sa-mi fac griji! Erau 3 ofiteri, 2 barbatii si o femeie. Cel de la ghiseul 4 avea o figura, ca daca picam la el, picam sigur. cel de la ghiseul 2 radea cu gura pana la urechi si dadea inapoi pasapoartele( daca iti dadea dupa interviul pasaportul inapoi, insemna ca cererea ta a fost respinsa. Daca obtineai viza erai rugat sa revii maine dupa ora 15 ca sa iti iei pasaportul cu tot cu viza - acest ragaz de mai bine de o zi, era pt a trimite datele tale la washington, impreuna cu amprentele si verificarea daca ai savarsit infractiuni sau daca erai pe lista lor ca posibil suspect de terorism). Deci singura solutie sa iau viza era sa pic la tipa din mijloc de la ghiseul 3. Insa nu aveai voie sa schimbi locurile. Toata lumea intra absolut in ordinea sosirii. Asta mi a placut cel mai mult si Giga Popescu a asteptat peste 2h30 min ca sa ajunga la interviu. In imaginea lor nu era cu nimic mai presus, era un alt aplicant pentru viza, un posibil imigrant:P.
Mai sunt 4 persoane in fata mea, si tipa de la ghiseul 3, cea cu fata de masturbel, tocmai din interviu crease un interogatoriu cu tipa care sustinea la acel moment interviul, la care aplicantul a spus "barbatul meu este bolnav de boala". Fac rpd calculele in mintea mea si totul depinde de fiecare cat este retinut. cel de la ghiseul 4 intarzia sa cheme o noua "victima", fapt care facea ca sa pic la el si nu la tipa de la ghiseul 3, care era pe terminate cu interogatoriul. In sfarsit aud urmatorul la ghiseul numarul 4, tipa din fata mea se duce la el. Incepe sa o ia la bani marunti si de odata aud "urmator". Adica eu la singura femeie dintre ofiteri. Citisem sute de intrebari posibile si in mintea mea imi pregatisem zeci de raspunsuri. Mai aveam ca acte AOS(scrisoare de chemare, prin care se stipula cazarea si papica pt 1 luna asigurata de prietenul meu) si adeverinta tradusa legalizat ca sunt masterand in semestrul 2. Cheltuisem pentru acest moment peste 750 ron, asta ca nu am adus cinestie ce acte care sa demonstreze o legatura puternica cu Romania. O pagina de legalizare autorizata A4 este cel putin 50 de ron. Daca ai vrea sa demonstrezi diverse proprietati iti imaginezi cati bani! Interviul are loc in engleza!
O salut, o intreb ce mai face. Imi spune ca este f.bine! Ma intreaba ce mai fac ii spun ca grozav! o zi superba! Urmeaza intrebarea care mi s-a parut generic la viza de turist : " de ce vreau sa vad New York" si ce anume am vrut sa spun in formular " sa vad casele fara garduri".
Cu un zambet urias! I am spus ca imi place sa merg pe jos, ca in Romania nu exista case fara garduri. Ca am vazut in filme strazile lor cu case fara garduri. Si ca vreau sa vad chestiunea aceasta impreuna cu maretul New York. A inceput sa rada copios,a inceput sa taie tot felul de casute pe chestionar, a scanat cu cititorul de bare, codul de bare. A pus mana pe caronasul roz, care era destinat ca nr de ordine in ridicarea pasaportului. In mintea mea am spus AM CASTIGAT, sa nu o dau in bara! Ma intreaba daca lucrez si o schimb repede ca sunt student. Ma intreaba ce studiez, ii spun ca am terminat psihologia si ca acum sunt in semestrul al 2-lea la masterul de "Tehnici de comunicare si influenta sociala". Ma intreaba in decursul interviului de 3 ori cum se numeste Universitatea(probabil sa ma prinda daca mint ca dupa aceea sa verifice cu adevarat daca chiar sunt student acolo sau nu). Pe urma ma intreaba cine o sa plateasca pentru calatorie. Ii spun ca biletul de avion dus si intors, mama mea si ca anume cumparaturile, eu! Ma intreaba cu ce se ocupa mama ta. Ii spun ca s-a pensionat insa mai investeste timp in operatiuni cu actiuni la bursa. Ok, imi spune, ma mai intreaba odata cum se numeste Universitatea. Imi spune ca am obtinut viza si ca ma roaga sa revin maine dupa ora 15. Ii multumesc si eu! Bucuros il intanlesc pe Domnul Popescu venind si el dupa atatea ore in incaperea cu Interviul Final, ii urez mult succes! Si PLEC!
Acum eram bucuros ca am luat viza, am dat zvon in tara, insa era o alta chestiune care ma rodea. Pe cat timp am obtinut Viza. Ca daca era pe o perioada scurta de 6 luni, era cam in zadar. Doar ma ajuta pe viitor ca o obtinusem anterior!
Merg entuziasmat si cu multa curiozitate a 2-a zi la Embassy. Coada la ridicat de pasapoarte. O coada care mergea f.rpd. Si nu puteai sa te asezi la ea decat daca aveai tichetul roz cu nr de inregistrare. Auzeam in fata mea bucurie, mi-a dat-o pe 5 ani! Spun daca o obtin pe 5 ani sunt super tare. Expira viza cu 6 luni dupa ce expira pasaportul. Super. Imi vine randul ridic pasaportul. Imi spune sa verific daca datele sunt corecte. Cand ma uit la data de expirare 21 Februarie 2020. Imi daduse viza pe 10 ani! Viza nu se muta pe pasaportul nou. odata ce pasaportul expira. Trebuie sa ai ambele pasapoarte ca viza sa fie valabila. cel vechi dar cu viza valabila, cel nou valabil. Si totul e OK!

Cam astea sunt peripetiile in mare cu obtinerea vizei de america! Dupa terminarea sesiunii, in Iulie vreau sa plec intre o luna si 3/4 luni in USA. Psihologia obtinerii vizei dupa parerea mea este ca cu cat aduci mai multe acte, cu atat esti mai suspectat ca fiind imigrant. Intrebarile iti sunt adresate dupa actele care le aduci. In cazul in care arati o legatura cu tara printr-un job stabil si bine platit, atunci esti intrebat despre job, despre castig, de cat timp muncesti la acest job, ce faci intr-o zi normala de munca! Nu stii ce anume te va intreba! Fiecare cuvant conteaza, pe care-l spui. Ei fiind niste extrem de buni psihologi. Nici nu mi-am dat seama cat de rpd a decurs totul si cate informatii si intrebari am dat in 3 minute, cat a durat totul.
Mai jos mailul primit de la firma care se ocupa de programarea interviului:


Stimate Domnule/Doamna: MOVILEANU CATALIN,
Data interviului pentru obtinerea vizei SUA: Monday, February 22 2010
Ora interviului: 10:30
Categoria: N
Ati solicitat programarea unui interviu cu un ofiter consular al Ambasadei SUA in vederea obtinerii unei vize de sedere temporara.Gasiti mai jos informatii detaliate despre documentele pe care trebuie sa le prezentati la momentul interviului. Daca aveti intrebari sau nelamuriri referitoare la aceste informatii, va rugam sa contactati Serviciul de Informatii Vize SUA la numerele de telefon 0800-88-84-72 sau 021-202-9999, de luni pana vineri, intre orele 8:00 am si 6:00 pm. Serviciul poate fi accesat gratuit si din Statele Unite prin apelarea numarului 866-461-0239.
Documente obligatorii pentru toti aplicantii pentru viza temporara.
Toţi solicitanţii de viza temporara trebuie să depună următoarele documente în momentul aplicării pentru viză:
Un paşaport, valabil pe perioada şederii în S.U.A. cu cel putin o pagina libera necesara imprimarii vizei. În cazul în care pe paşaport sunt menţionate mai multe persoane, fiecare dintre acestea trebuie să aplice separat pentru o viză în cazul în care doreşte să călătorească în S.U.A.
Va rugam sa prezentati la interviu si pasapoartele vechi care demonstreaza calatoriile efectuate de dumneavoastra in afara tarii sau pe care ati avut vize SUA anterioare.
Daca ati calatorit anterior in SUA si ati obtinut o prelungire a sederii sau schimbarea statutului, trebuie sa prezentati dovezi in acest sens la momentul interviului (aprobarea din partea USCIS pe care se specifica perioada acordata de extensie a sederii).
Formularele trebuie completate in versiunea electronica la adresa http://evisaforms.state.gov . Va rugam sa printati si sa semnati forumularul DS-156 la punctual 41 de pe formular inainte de a venii la Consulat. La interviu prezentati urmatoarele documente:
· Un formular DS-156 pentru fiecare solicitant, indiferent de vârstă, completat şi semnat. Este obligatoriu sa completati formularul DS-156 în noua versiune electronică (click aici pentru a consulta instructiunile referitoare la completarea formularului DS-156).
· Daca sunteti bărbat cu vârsta cuprinsă între 16 ani împliniţi şi 45 de ani împliniţi, este necesar să completaţi formularul DS-157. TOŢI solicitanţii, indiferent de sex, cu vârsta minimă de 16 ani, care „provin” (nativ sau cetăţean) din una dintre cele şapte ţări, Corea de Nord, Cuba, Siria, Sudan, Iran, Yemen şi Libia, trebuie să completeze formularul DS-157. Formularul DS-157 este disponibil în momentul în care obţineţi formularul DS-156 după cum s-a menţionat mai înainte.
O fotografie tip portret, efectuată în ultimele 6 luni, cu dimensiunea de 50 × 50 mm (cetăţenii din următoarele ţări trebuie să depună două fotografii: Cambodgia, Laos). Click aici pentru a vedea cum trebuie sa arate fotografia.
· Sa fie color, pe un fundal de culoare deschisa.
· Sa fie recenta, efectuata in ultimele 6 luni si sa nu fi fost utilizata pentru o aplicatie anterioara.
· Sa fie frontala; solicitantii trebuie sa priveasca direct spre aparatul de fotografiat (nu trebuie sa priveasca in sus, in jos, sau in alta parte).
· dimensiunea capului, de la crestet pana la barbie sa fie cuprinsa intre 30 mm si 35 mm, reprezentand astfel jumatate din suprafata fotografiei.
· Pavilioanele urechilor trebuie expuse; solicitantii nu trebuie sa poarte cercei, iar solicitantii cu parul lung trebuie sa isi aduca parul in spatele urechilor.
· Trebuie evitata expunerea danturii si orice umbra din spatele capului sau al urechilor.
· Accesoriile care acopera capul (palarie, batic,etc) nu sunt acceptate, cu exceptia purtarii lor in scop religios (caz in care se vor expune pavilioanele urechilor).
· Ochii trebuie expusi intr-o modalitate clara: in cazul purtarii ochelarilor trebuie evitata reflectarea luminii in lentile; fotografia cu lentile fumurii sau opace nu este acceptata.
· Va rugam sa lipiti sau sa capsati fotografia pe formularul DS-156 conform instructiunilor. Evitati capsarea fotografiei in zona fetei aplicantului.
Pentru informatii detaliate despre completarea formularului DS-156 si caracteristicile fotografiei, puteti consulta fisierul Power Point de pe site-ul Ambasadei SUA la adresa:
Dovada achitării taxei de solicitare nereturnabilă (chitanta computerizata, nu scrisa de mana), echivalentul în Lei al sumei de 131 dolari S.U.A., pentru fiecare solicitare, achitata la orice sucursala a Bancii Transilvania.
Va rugam sa retineti ca dovada platii taxei de solicitare se prezinta in original.
Taxa este nereturnabila si este valabila timp un an de la data efectuarii platii.
Procesarea interviului
Va rugam să ajungeţi la Secţia Consulară cu 10 minute inainte de ora la care aţi fost programat. Va rugam sa retineti ca ora programarii comunicata de call center nu este ora la care veti avea interviul cu ofiterul consular ci ora la care veti avea acces in Sectia Consulara. Interviul propriu-zis va avea loc numai dupa incheierea procesarii documentelor dumneavoastra si dupa amprentare.
Documentele dumneavoastra vor fi verificate la intrarea in Sectia Consulara. Retineti ca trebuie sa semnati formularul DS-156 (punctul 41 din formular) inainte de ora programarii.
Daca documentele dumneavoastră sunt corespunzătoare, vor fi colectate pentru a servi la introducerea datelor. În câteva minute, veţi fi chemat(ă) la un ghişeu pentru scanarea amprentelor si, ulterior, la un alt ghiseu pentru un interviul propriu-zis cu un ofiţer consular. In timp ce asteptati la rand pentru interviu nu aveti voie sa schimbati locurile intre dumneavosatra. Asteptati sa fiti chemat la ghiseu, de urmatorul Ofiter Consular disponibil.
Acesta va stabili dacă sunteţi sau nu calificat(ă) pentru primirea unei vize şi vă va comunica la sfârşitul interviului dacă viza vă va fi eliberată sau nu. În cazul în care vi se eliberează o viză, veţi fi rugat să vă întoarceţi a doua zi la orele 3:00 pm, pentru a primi paşaportul şi viza. În cazul în care nu vi se eliberează viza, paşaportul dumneavoastră şi documentele doveditoare vă vor fi înapoiate la sfârşitul interviului.
Informatii suplimentare
Ofiterul consular este singurul in masura sa decida asupra relevantei documentelor prezentate la interviú, in functie de fiecare caz in parte:
· Scopul calatoriei in SUA;
· Documente din care să reiasă că dispuneţi de fonduri suficiente pentru a acoperi toate cheltuielile din S.U.A. sau modalitatea în care vor fi acoperite aceste cheltuieli de către o altă persoană (ex: extrase de cont bancar, contract de munca, scrioare de recomandare din partea angajatorului etc.). Daca aveti o afacere proprie, va recomandam sa prezentati documentele companiei, inclusiv ultimul bilant contabil.
· Dovada unor legături temeinice cu România, care să convingă ofiţerul consular că intenţionaţi să părăsiţi S.U.A. după încheierea perioadei de şedere temporară;
Retineti ca accesul in Ambasada SUA cu arme de foc, telefoane celulare, aparate foto si videocamere, echipamente elecronice si radio, computere este interzis.
La recuperarea pasaportului cu viza SUA verficati:
·   daca numele si prenumele sunt corect scrise
·   BUCHAREST – postul consular unde a fost eliberata viza.
·   Verificati daca data nasterii este corect scrisa.
·   R – tipul vizei (obisnuit).
·   Class – clasa vizei care descrie scopul calatoriei.
·   M – intrari multiple.
·   “Annotation”- informatii suplimentare despre viza dumneavoastra.
·   “Expiration date” – data expirarii valabilitatii vizei. Valabilitatea vizei nu reprezinta perioada maxima a sederii in Statele Unite ale Americii
Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati site-ul Ambasadei SUA
Adresa:
Sectia Vize (Nonimmigrant or Immigrant or American Citizen Services)
N. Filipescu, 26
Bucharest, Romania
Tel: 021 200 33 00
Va rugam sa ne acordati cateva momente din timpul dumneavoastra pentru a raspunde la cateva intrebari legate de calitatea Serviciului de Informatii pentru Vize SUA . Raspunsurile dumneavoastra ne vor ajuta la imbunatatirea calitatii serviciului.
Multumim



5 comentarii:

  1. Super tare! Felicitari! Deci cand te duci?
    Impresionat cum ai dat toate detaliile.Trebuie sa-ti fii luat cateva ore sa scrii articolul asta. multumim! :)
    Simona

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc si eu pentru interesul acordat. Acum s-au mai schimbat putin regulile in ceea ce priveste formularul. S-a instituit unul online. La vara vreau sa am un concediu de 3 luni in USA. Cu stima,
    Catalin Movileanu

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand te intorci sa-mi aduci si mie un seiko perpetual ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte utila expunerea ta. Si eu incerc sa aplic pentru viza, la sfarsitul lunii februarie. Vreau sa vizitez niste priteni care mi au facut chemare, la sfarsitul lunii martie. NU cred ca am avut vreodata asa emotii cum imi da aceasta viza. Incerc sa duc cat mai multe documente. Problema e ca nu vorbesc foarte bine limba engleza. Daca nimeresc la un ghiseu cu functionar american, crezi ca am sanse sa schimb?

    RăspundețiȘtergere
  5. Catalin, cand ajungi in USA ( in aeroport) sa te pregatesti pentru un alt interviu la fel ca asta, si la alte cozi. Daca ofiterul de acolo s-a trezit bine dispus e ok, daca e in toane rele, poate sa-ti refuze intrarea in tara si sa te trimita cu un alt avion de unde ai venit.Eu iti doresc sa ai parte de o vacanta minunata si sa te intorci sanatos.

    RăspundețiȘtergere

Cate sedinte sunt necesare pentru a indeparta un tatuaj?

CATE SEDINTE SUNT NECESARE PENTRU A INDEPARTA UN TATUAJ? Publicat de 23 iunie 2020 de  catalinmovileanu Salutare, Dupa pret, prima intrebare...