miercuri, 11 martie 2015

Oi ratacite

Ani la randul am avut impresia ca stiu ce vreau, insa am realizat ca era doar o iluzie.
Dupa aceea, de-a lungul timpului, interactionand cu unii si cu altii, am aflat ca de fapt, sunt putini cei care stiu cu adevarat ce sa ceara de la viata.
Niste factori psihosociali au dus la aceast sentiment de ratacire prin viata. Comunismul, cu sistemul de invatamant si cu mentalitatile inca existente au condus la aceasta ceata a unor indivizii din generatiile nascute dupa anii '80. Cum vor urma generatii de tineri care vor avea probleme cu relatiile interumane din cauza copilariei petrecute pe Calculator. Sunt profund impresionat cand vad un tanar ca stie cu adevarat ce vrea. Cand ma refer la cineva care stie ce vrea, ma refer ca acea persoana are un plan bine stabilit, de la care nu se abate. Acest plan este plin de obiective si ca fiecare pas este calculat pentru a ajunge acolo unde isi doreste.
Cei din baricada mea, care nu stiu ce vor, de ani de zile asteapta. Anii trec, insa ei asteapta in continuare. Asteapta sa se arate un drum, asteapta sa se arate un semn, asteapta sa se arate calea pe care s-o urmeze. De fapt, acum la aproape 29 de ani, am ajuns la concluzia ca asteptarea nu este constructiva. Cu cat trece mai mult timp, cu atat posibilitatile devin mai limitate.

Daca mergi la un magazin si nu stii ce sa-i ceri vanzatorului, nici vanzatorul nu stie ce sa-ti dea.

Daca nu stii ce sa-i ceri, nici viata nu stie ce sa-ti ofere!
Analizand micile mele realizari, am realizat, ca mereu am facut ceva in acel sens pentru ca ele sa se indeplineasca.

Dorinte avem cu totii, insa cat de realiste sunt si ce facem pentru ca ele sa ni se indeplineasca?

De fapt calea pe care o asteptam sa ni se arate, trebuie construita. Daca nu te abati de la drumul pe care l-ai ales, nu are cum sa nu se materializeze ceea ce ti-ai dorit.

Oportunitatile apar in viata oricui, trebuie doar sa fii prezent, sa le identifici si sa le valorizezi.


Orice persoana merita sa fie iubita si este buna la ceva.  Totul depinde de tine!
ACTIONEAZA , FA CEVA, SCHIMBA CEVA, LUPTA, PERSEVEREAZA! Aceasta este cheia, cand nu stii ce vrei!

Daca vei continua sa faci ceea ce ai facut dintotdeauna, vei avea in continuare aceleasi rezultate!

Fii serios! Seriozitatea joaca un rol important in a-ti gasi o calea in viata!


Doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cate sedinte sunt necesare pentru a indeparta un tatuaj?

CATE SEDINTE SUNT NECESARE PENTRU A INDEPARTA UN TATUAJ? Publicat de 23 iunie 2020 de  catalinmovileanu Salutare, Dupa pret, prima intrebare...